Segítségkérés

A Brainmachine Elektronikus Tudásteszt az elmúlt évek során a legkülönbözőbb környezetekben is megbízhatóan működött. Az elszórtan tapasztalt nehézségek az alábbi csoportba voltak sorolhatóak:

  • Programozási hiba – az új verziók kiadását követően előfordulhatnak programozási hibák. Ezeket a hibákat, miután tudomásunkra jut, soron kívül kijavítjuk.
  • Hardver hiba – a számítógépes hálózat valamely elemének hibás működése, amely sok esetben csak a hardver cseréjével oldható meg.
  • Nem megfelelő felhasználói beállítás – a kapott hibajelzést követően telefonos konzultációval keressük meg a megfelelő megoldást.

Kérjük jelezze nekünk a hibát vagy a kérdést és mi telefonon vagy e-mailben egyeztetjük Önnel a következő lépést. A hibák típusától függően az alábbiak lépések valamelyikét szoktuk javasolni.

1. Szoftver használati kérdések

A Brainmachine használatával, beállítási lehetőségeivel kapcsolatban írja meg kérdését e-mailben, vagy vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot.

2. Rendellenes működés

a) Rendellenes működés esetén írja le nekünk a lehető legrészletesebben a hibajelenséget. Megpróbáljuk a hibát tesztkörnyezetben reprodukálni, hogy megtaláljuk az okát.

b) Exportálja az Admin felület segítségével a Brainmachine adatbázist. A Brainmachine adatbázist küldje el nekünk. Megvizsgáljuk, hogy az adatbázis szerkezetében nem történt-e olyan változás, amely rendellenes működéshez vezethet.

c) Kliens felület esetén kapcsolja be a log file rögzítési lehetőséget. Ezt követően futtassa néhányszor a programot, amíg a hibajelenség újra ismétlődik. A szoftver által rögzített log filet csatolt mellékletként küldje el e-mail címünkre. Ennek segítségével könnyebb felderíteni a hibajelenség okát.

d) Telepítse a MySQL teszt nevű segédprogramunkat, amely a szerveren futó adatbáziskezelő működését teszteli. Futtassa a programot néhány percig, majd a program által rögzített log filet küldje el ügyfélszolgálatunkra. A keletkezett adatok segítenek felderíteni a hibajelenség okát.

d) Végső esetben szükség lehet arra, hogy a szoftver megfelelő működését próbaképpen egy másik hardver környezetben is ellenőrizze.


Technikai kérdés – Hibajelentés

[easy_contact_forms fid=1]