A szoftver hét különböző kérdéstípust ismer, amelyekkel bármilyen témakör feldolgozható. Ezek között vannak klasszikus kérdéstípusok, amiket mindenki ismer és jól tud velük dolgozni. Vannak azonban speciálisabb kérdéstípusok is, amikkel különleges témákat is feldolgozhatunk.
Klasszikus kérdések
Az első kategória a klasszikus kérdéseké, amelyek a tudás egyszerű ellenőrzésére szolgálnak. Ide tartozik az egyszerű állítás, ahol egyetlen állítást kell igaznak vagy hamisnak minősíteni. Az igaz-hamis kérdés két állítást tartalmaz, és azt kell eldönteni, melyik az igaz. A feleletválasztós kérdés pedig egy kérdésre három válaszlehetőséget kínál, amelyek közül egy a helyes.
Elmélyítő Kérdések
Az elmélyítő kérdések célja a mélyebb megértés elősegítése. A képes kérdés egy képet vagy illusztrációt mutat, és három kijelentést tesz hozzá, amelyek közül az igazat kell kiválasztani. A képes válasz esetében egy kérdéshez három kép tartozik, és a helyes képet kell kiválasztani. A több jó válasz kérdés maximum öt állítást tartalmaz, amelyek közül bármennyi lehet helyes. Végül a kiegészítendő kérdés konkrét tényekre, adatokra kérdez rá, amelyeket be kell írni.
Szabad Válaszadást Igénylő Kérdés
Az esszé kérdés a szabad válaszadást igénylő kérdések közé tartozik. Itt a válaszokat nem előre meghatározott formában várjuk, hanem a dolgozó saját szavaival fogalmazhatja meg azokat. Az esszé kérdések lehetőséget adnak a dolgozó logikai képességeinek, összefüggésekben való gondolkodásának és a téma mélyebb megértésének ellenőrzésére.
Az ilyen típusú kérdésekre adott válaszok külön gyűjtésre kerülnek, és az adminisztrációs felületen keresztül elolvashatók.